Friday, April 10, 2020
මහා කුම්භකර්ණ කුමරු
කුම්භකර්ණ යනු ලංකාවේ රාවණා රජුගේ සහෝදරයාය. රාවණා, කුම්භකර්ණ, යනු කයිකාසි නම් රාක්ෂ කාන්තාවකට දාව උපන් විශ්වමුණිගේ පුතුන් ය. ඔවුන්ට සුපර්ණිකා නම් සහෝදරියක් සිටියා. කුබෙරා ඔවුන්ගේ අර්ධ සහෝදරයා වන අතර ඔහු විශ්රාවගේ තවත් බිරිඳකට දාව උපත ලැබීය.
ඔහුගේ සහෝදර රාවණා සමඟ කුම්භකර්ණ බ්රහ්ම දෙවියන්ව සතුටු කිරීමේ අදහසින් දැඩි කප්පාදුවක නිරත විය. බ්රහ්මයා ඔහු ඉදිරියේ පෙනී සිටින විට ඔහුට අවශ්ය වූයේ අමරණීයභාවය (නිත්යාත්ව) ය,
කුම්භකර්ණ යල, මැද, මහා, හොදින් කෘෂිකාර්මික කටයුතු යෙදිමින් රට සේවංපොෂත් කලා රටෙ දියුණුව වෙනුවෙන්.අදටත් කුඹුක්කණ ඔය හා එ අවට ඇති කෘෂිකාර්මික කටයුතු දැකිය හැකිය
ඔහු උස මහත යෝධයෙක් වූ අතර රාවණාගේ පැත්තේ සිටි බලවත්ම රණශූරයෙකු වූ ඔහු නිසි හැසිරීම පිළිබඳව ද ඉතා දැනුවත්ව සිටියේය.කුම්භකර්ණට ඔහුගේ බිරිඳ වජ්රාජ්වලගෙන් කුම්බා සහ නිකුම්බා යන පුතුන් දෙදෙනෙක් සිටියහ. යුද්ධය වලක්වා ගැනීම සඳහා සීතා නැවත රාම වෙත ගෙන යන ලෙස ඔහුගේ සහෝදර විභිෂානා මෙන් ඔහු රාවණාට උපදෙස් දුන් නමුත් විභිෂානා මෙන් නොව ඔහුගේ උපදෙස් ප්රතික්ෂේප වූ විට ඔහු රාවණා අතහැරියේ නැත.
ඔහු රාමගේ වනාරා හමුදාවට එරෙහිව දැඩි සටනක් කළ අතර විශාල හානියක් සිදු විය.
රාවණා රාම සමඟ කළ යුද්ධයේ තත්වය ගැන දැනගත් විට, ඔහු කරමින් සිටි දෙය වැරදියි කියා රාවණාට ඒත්තු ගැන්වීමට උත්සාහ කළේය. කෙසේවෙතත්, ඔහු තම සහෝදරයාට දැක්වූ පක්ෂපාතිත්වය නිසා සටනේදී සටන් කිරීමට තෝරා ගත්තේය. යුද්ධ බුමියට කුම්භකර්ණ සටනට ගොස් රාමගේ හමුදාව විනාශ කළේය. ඔහු හනුමාන්ට තුවාල කළ අතර, සුග්රීවා සිහිසුන්ව ඇද දමා සිරකරුවෙකු ලෙස ගෙන ගියෙය.අවසානයේදී දිව්ය මිසයිලයක ආධාරයෙන් ලක්ෂ්මන් විසින් ඔහුව ඝාතනය කරන ලදී.
ශිව පුරාවෘත්තයට අනුව, කුම්භකර්ණට ඔහුගේ බිරිඳ කර්කතිගෙන් බීමා නම් තවත් පුතෙකු සිටි අතර, ඔහු දක්ෂිණියට පලා ගියේය - සහියාද්රි කඳු වැටියේ සිය මව සමඟ. රාමා අවතාරයේදී තම පියා ඝාතනය කළ විෂ්ණු දෙවියන් විනාශ කිරීමට භීමා දිවුරුම් දුන් අතර බ්රහ්ම දෙවියන් විසින් ලබා දුන් ආශීර්වාදයක් පදනම් කරගෙන විභීෂණ ව්යාපාරයක් ආරම්භ කළේය. භීමා ශිව දෙවියන්ගේ බැතිමතෙකු පරාජය කර ඔහුගේ ද වරම් වලට බාධා කළ විට, ශිව දෙවියන් විසින් භීමාව විනාශ කර බව හිංදු පුරානයෙ දැක්වේ
රාවණා තම සහෝදරයාගේ මරණය ගැන දැනගත් විට ඔහු ක්ලාන්ත වී ප්රකාශ කළේ තමා සැබවින්ම විනාශයට පත්ව ඇති බවය. ඔහු නපුරේ පැත්තෙන් සටන් කළද, රාවණා කෙරෙහි ඇති ඔහුගේ භක්තිය සහ ඔහුගේ සොහොයුරුට ඔහු දැක්වූ පක්ෂපාතිත්වය බෙහෙවින් පැසසුමට ලක් වන අතර, රාමගේ පැත්තෙන් සටන් කළ ඔහුගේ සහෝදර විභිෂාණගේ “ද්රෝහිකම” ට වඩා වෙනස් ය.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment